?

Log in

 
 
30 September 2011 @ 11:11 am
Icon battle, anyone?  
Anyone up for an icon battle today? :D It's been a while since I made any icons at all and I'm feeling a little uninspired, but I would love to start it up again. And I'm not going anywhere soon because I messed up my knee lol. So, anyone interested? My interests are pretty much all over this community, but I'm open for any suggestions as well.

 
 
 
l. is for lie and lazyness: the new girl - zoey - yayllean on September 30th, 2011 12:08 pm (UTC)
meeee))
ooh, dear, what happed to your knee?((
be happyelleaf on September 30th, 2011 12:20 pm (UTC)
squeeee <33 I totally thought about PM'ing you lol, but I thought, well maybe you're busy or not interested or whatever, so I better just ask it here. But yaaaay :D What kind of battle would you like, a fandom, something more technical, or just pick random pictures??

Hmm I kinda fell down and now there probably a piece of my meniscus somewhere in my knee where it shouldn't be.

How was your vacation? :)
l. is for lie and lazyness: the new girl - zoey - yayllean on September 30th, 2011 12:29 pm (UTC)
yay <3
ooh, I'm glad you recalled me) It's so sweet) No, I'm really-really interested) Well, I really don't know, I'm for using random pictures! What do you think of it?

ooh, my poor baby, I hope everything will be fine soon <3<3
My vacations were really great, but short xD I want moore)
(Deleted comment)
be happyelleaf on September 30th, 2011 01:49 pm (UTC)
Thank you :D I love icon battles lol! They always push me just a little harder than when I would just make icons myself.

And yeah, I hope so too, it's kind of annoying. Well like I just said to llean, a medical specialist will be looking at in ten days (soonest as possible) and then we'll see :)
Alexandrainnocent_lexys on September 30th, 2011 03:37 pm (UTC)
I hope the specialist will solve your problem. ♥

Yeah, icon battles are fun and challenging, you could also apply to 20inspirations or go and join inspired20in20, both communities are lovely and the second one doesn't need you to apply. :)

I would say I would love to do a battle with you, but I signed up for too many things for this month. :)
be happyelleaf on September 30th, 2011 07:11 pm (UTC)
Lol, I hope so too! But oh well, he's trained to do so, so I guess I'll be fine.

Mm I already applied to 20inspirations but was rejected unfortunately. I was however checking out inspired20in20 earlier today, and I might just join the next round :)

And let me know if you have some more time on your hands again and you feel like battling, because I'd love that too :)
be happyelleaf on September 30th, 2011 12:45 pm (UTC)
Haha well I'm glad you're interested! That's fine by me :) 10 pictures each?

Yeah, I hope so too. I'll be seeing an 'orthopeet' [yeah - try to translate that], anyway, some kind of medical specialist in about 10 days, that was the soonest they could help me. And then we'll see.

Ahh I know, they're always to short :( But how was Ukraine?
l. is for lie and lazyness: the new girl - zoey - yayllean on September 30th, 2011 01:05 pm (UTC)
yep, ok, then) I'll find something and will provide you with the links) as usual any fandoms, right?)
ooh, I hope that it doesn't hurt much(
Ukraine as usually was magic, I didn't have any spare minute to stay at home, we walked, laught, helped my grandma and I'm really happy with this. How was your summer, dear?
be happyelleaf on September 30th, 2011 01:54 pm (UTC)
That sounds fine to me :) I'll go outside and stay with my mum in the garden for a while, but after that I'll be back with caps! :D

And that sounds awesome <3 Glad you had such a great time! Do you got pictures for us sometime? If you've made them and you feel comfortable with it you should totally post them in your journal sometime! I've never been to Ukraine but it sounds like a beautiful country :)

My summer was fine, nothing special but I had a good time, wish it wasn't over yet as well lol.
l. is for lie and lazyness: the new girl - zoey - yayllean on September 30th, 2011 02:05 pm (UTC)
ook, just relax, dear)) ooh, I'm looking forward to seeing them <3
I'm just trying to find mine)
ooh, I'll post some pictures someday, I'm just a little busy by selecting some photos, there are tons of them xD
be happyelleaf on October 1st, 2011 09:50 am (UTC)
I'm not sure why I'm not seeing your reply but I got it in my email! Some of those will definitely be very challenging for me, I'm excited.

And time, yeah I don't really mind, as long as we're both finished. Somewhere around next sunday? If that's too soon for you let me know, I really don't mind!
l. is for lie and lazynessllean on October 1st, 2011 10:06 am (UTC)
Well, I don´t know why, it was said that my comment would be screen due to the comm rules(( don't know why)
yep, next sunday sounds great <3
l. is for lie and lazynessllean on October 1st, 2011 10:08 am (UTC)
Sooooo gorgeous <3 *inspiration, here I go*
and mine) they're totally different)
http://i.imgur.com/beWTW.jpg - eva green
http://i.imgur.com/b9Fh8.jpg - the vampire diaries (actually because of this cap, I didn't post my pictures yesterday, couldn't find it)
http://i.imgur.com/v1bx6.jpg - the fades
http://i.imgur.com/utHhb.jpg - daniel craig
http://i.imgur.com/xzuKk.jpg - sabrina garciarena
http://i.imgur.com/Kkdq1.jpg - community
http://i.imgur.com/OmR7y.jpg - fringe
http://i.imgur.com/Sp201.jpg - hp
http://i.imgur.com/BhyrE.jpg - Marion Cotillard
http://i.imgur.com/5FxOp.jpg - Merlin

How much time do we need?)
l. is for lie and lazynessllean on October 1st, 2011 10:09 am (UTC)
Well, it's strange, I've tried to post these one more time and again the comment is screened(
be happyelleaf on October 1st, 2011 11:02 am (UTC)
Strangest thing is that I don't see it either, if it was actually screened I think I should be able to see it since I'm the owner of the comm.. Ah well, I have the pictures! :)
l. is for lie and lazynessllean on October 1st, 2011 11:21 am (UTC)
uuuh, strangest thins are happening here..)
ok)
l. is for lie and lazyness: nataliallean on October 8th, 2011 08:07 pm (UTC)
hey, dear <3
how are you? How is your collaboration? I've almost finished, 2 pictures left)
be happyelleaf on October 10th, 2011 07:19 am (UTC)
Ahh I'm sorry, I haven't finished it yet :( I had some school stuff to do and I really had to do that first. I'll try to finish it today, but I'm going to the hospital in about an hour as well so yeah.. I'll try my best :( (some of the pictures are giving me a really hard time lol, I don't really like anything I've made so far)
l. is for lie and lazyness: friends - nina&ianllean on October 10th, 2011 01:28 pm (UTC)
Ooh, dear, it's ok)) I'll wait for you, take your time) you can write me when you finish
How is your leg?
be happyelleaf on October 30th, 2011 09:49 pm (UTC)
I am so, so sorry.. Things got in the way but I really should have said that at least. I got an MRI scan and it turns out that my cruciate ligament (yeah you might wanna look that one up, I had to do that as well for the translation lol) is torned. So now I have some sort of therapy that will hopefully help, otherwise I'll need an operation for a new cruciate ligament, but the recovery could take a half to 3/4 of a year. So I really hope the therapy works haha.

And aside from that I had to do so much for school because I missed nearly two weeks when I couldn't walk. So yeah, I've been really busy and I completely forgot. Sorry :( I still have an exam coming up this friday, but I'll try to at least finish this collab in between.

How have you been? ♥
be happyelleaf on March 10th, 2012 02:03 pm (UTC)
Hee :( I'm ashamed of this battle :( Especially because I told you like a thousand times I would finish it and every time I started again and I just couldn't work the caps.. And then I completely forgot about it altogether. I'm so sorry!
l. is for lie and lazynessllean on March 10th, 2012 02:05 pm (UTC)
oh, dear, that's ok, I myself got busy and almost forgot about it, I even don't know where my icons are.
How are you?
be happyelleaf on March 10th, 2012 02:07 pm (UTC)
I feel bad about it :( I just checked this community and saw the post and was like 'oh no :('

But I'm very good actually, I'm an exchange student now, studying in the UK, and I love it :D How are you doing??
l. is for lie and lazynessllean on March 10th, 2012 02:10 pm (UTC)
That's ok, dear, really, don't bother. I haven't opened my PS like for 3 or 4 months.
GOSH! This is soo cool, how long have you been living in the UK already?
I'm cool, I'm working and preparing to graduate ;) And thinking about closing the comms;)
be happyelleaf on March 10th, 2012 02:14 pm (UTC)
I just reopened it yesterday, all of a sudden I felt so inspired lol. It was the first time in months that I wasn't frustrated with it. The icon you're using now is awesome btw!
And I've been here for almost two months now. Time is flying by! I'm here for another two and half month and then I'm already going back.. But it's awesome, I'm enjoying myself so much :D
Ohh that's awesome as well! When are you graduating? Do you still need to do lots of work?
And what comms are you closing? :(
l. is for lie and lazyness: alisha - tiredllean on March 10th, 2012 02:21 pm (UTC)
ooh, then if you feel so inspired, I hope to see your icons then <3
but I can imagine how difficult it can be to sit and create something in photoshop being in the UK. it's almost impossible))
that's so cool, I would love to visit and study a bit in one of the English-speaking countries. I hope that these two and half more months will be even more incredible <3
I'm graduating, let me see in May-June, I have to write my diploma project, and I even haven't started. At work I have some tasks to do but it's not enough for me, I like being busy)))
The challenge comms I run, nobody participate, and then suddenly some people start complaining about gif-reminders. I'm a bit angry and upset about it, but what can I do?
be happyelleaf on March 10th, 2012 02:31 pm (UTC)
I might make an icon post if I keep going like this :) First one in ages lol.
You should try it!! Really, I would recommend it to anyone. It's awesome :) You meet so many new people and you can study subjects they don't offer at your own university, and it's just overall a great experience. So really, if you have the chance, do it :D Maybe after graduation?

So cool that you're graduating so close from now! Do you already have a theme for your project?? And do you know what you're going to do afterwards? :D

Ah that's sad :( I haven't really kept an eye on it the last few months but it looks like there are a lot less icon makers around? I'm sorry you're upset about it, don't let those people get to you! You have exciting graduation to look forward to! :D
l. is for lie and lazyness: alishallean on March 10th, 2012 02:48 pm (UTC)
xD I hope you keep going like this ;)
I've thought about it for really long time, first I thought about Spain *cause Spanish is my first language at the Uni* but then I just didn't have enough time to look at the options. Maybe after graduation I can possibly go somewhere to continue my education, I love studying, I really do!) but at the same time I hope to continue working at the company where I am practising now. I like the job, it's close to my specification and diploma)

Yep, I already have my theme, it's about services concerning transport process in bilateral relationships of Russia and Italy, firstly I wanted to go with Germany, as it's the biggest partner from the EU, but my fellow-student took this theme and also I don't know German.

yes, it's really sad, cause I've been contributing so much effort and time in this comm, that I even don't know, whether to do it or not. these negative commentaries just.. just angry me. Mostly I'm upset because these comments are behind my back. There are still a lot of makers in such comm as 20inspirations, the themes that are in this comm are really amazing! I would say not exciting but a bit scary.

Edited at 2012-03-10 02:53 pm (UTC)
be happyelleaf on March 10th, 2012 05:49 pm (UTC)
Ah Spain would be really cool too! And so nice and sunny and warm (A) But a difficult choice yeah, I understand you'd like to keep the job if you have one. Well you can always see, and if the job doesn't work out, then you can continue your studies hopefully somewhere abroad.

And that sounds really difficult! Do you have to do your own research or do you use literature?

Hmm no I understand that you're upset about it :( If you dedicate your time to it and people go behind your back.. I really think you should just forget about them. If they can't even say it to you, why bother. But it's sad that your comms aren't running like they should :( I know about 20inspirations btw! I applied like a year ago or something because it looked so awesome, but got rejected unfortunately :( Do you participate there?
l. is for lie and lazyness: alishallean on March 10th, 2012 06:28 pm (UTC)
Yees, that's exactly my thoughts.
Well, I'm using literature but there should be some research in my project too, I even can't imagine how I'm going to write it.
but anyway I don't have enough time to come up with new ideas and challenges, there are still some people entering who I really appreciate, but.. I don't know.
I participate there, but it was really difficult to get there, the mods are really cool but critical, positively I would say. You should try to apply again, I'm sure you'll got approved!;)
be happyelleaf on March 11th, 2012 04:48 pm (UTC)
Exciting, good luck with that <3
And I just saw you closed elite_four :( But real life comes first of course, and if you didn't feel like doing it anymore then this is definitely for the best, instead of just letting it bleed to death :)
Might try it again! First I want to make more icons lol.
l. is for lie and lazyness: ginllean on March 11th, 2012 04:52 pm (UTC)
Thank you, dear <3 I'm really glad that we've been able to talk <3
yees, sad and difficult decision, but I had to do it, I feel better now.
ooh, can't wait to see them!

btw I ADORE your icon <3<3 Gorgeous <3
be happyelleaf on March 11th, 2012 04:59 pm (UTC)
Me too, it had been a while! :) Glad you're feeling better now!

And thanks :D I found it yesterday in my graphics folder, made it for a 20in20 I never finished lol.
l. is for lie and lazyness: my love is mo-babyllean on March 11th, 2012 05:02 pm (UTC)
I hope that you won't disappear again, will you? ;D
ooh, *shy* can I steal it? it's so perfect!
be happyelleaf on March 11th, 2012 05:17 pm (UTC)
Won't make any promises, but I'll try to make time :D
Of course you can! ♥
l. is for lie and lazyness: gorgeous gisellellean on March 11th, 2012 05:20 pm (UTC)
Thank you, dear ♥ ♥ ♥